معبودا
نوشته شده توسط : mina

 

نمي دانم چرا وقتي تو را مي بينم قلبم به تپش مي افتد!
 
نمي دانم چرا وقتي صدايت را مي شنوم آرام مي گيرم
 
نمي دانم چرا وقتي خاموشي زمانه دير مي گذرد
 
نمي دانم چرا هميشه دلم مي خواهد با تو باشم

نمي دانم چرا وقتي تو را مي بينم قلبم به تپش مي افتد!

 

نمي دانم چرا وقتي صدايت را مي شنوم آرام مي گيرم

 

نمي دانم چرا وقتي خاموشي زمانه دير مي گذرد

 

نمي دانم چرا هميشه دلم مي خواهد با تو باشم

 

نمي دان چرا جز نام تو چيزي بر لب ندارم

 

نمي دانم چرا مي خواهم پروانه ات باشم

 

نمي دانم چرا وقتي چشمانم را مي بندم جز صورت زيباي تو چيزي نمي بينم

 

فقط مي دانم كه با تمام وجود دوستت دارم و عاشقتم 

 
نمي دان چرا جز نام تو چيزي بر لب ندارم
 
نمي دانم چرا مي خواهم پروانه ات باشم
 
نمي دانم چرا وقتي چشمانم را مي بندم جز صورت زيباي تو چيزي نمي بينم
 
فقط مي دانم كه با تمام وجود دوستت دارم و عاشقتم 

 





:: بازدید از این مطلب : 772
|
امتیاز مطلب : 165
|
تعداد امتیازدهندگان : 55
|
مجموع امتیاز : 55
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar17.jpg
شهاب در تاریخ : 1389/10/15/3 - - گفته است :
شلام مینا خانوم
اومدم بهت شر بزنم که بهونه دشتت ندم
هم اینکه بگم تو انتحانات موفق باشی و هم اینکه واشه ما هم دعا کن که به خیر بگذره امتحانامون
حوصله درش رو اصلا ندارم
.
منم اومدم اینجا به جای تو که حرف ش نداشتی بهت حرف ش قرض بدم

/weblog/file/img/m.jpg
شهاب در تاریخ : 1389/7/14/3 - - گفته است :
اینو دفعه ی قبل اومده بودم نخوندم

قشنگ بود و پر احساس

.

راستی تا یادم نرفته بگم که اه یادم رفت آها بگم که آپم

/weblog/file/img/m.jpg
aihf در تاریخ : 1389/7/14/3 - - گفته است :
اینو دفعه ی قبل اومده بودم نخوندم
قشنگ بود و پر احساس
.
راستی تا یادم نرفته بگم که اه یادم رفت آها بگم که آپم

/weblog/file/img/m.jpg
Moh@mm@d در تاریخ : 1389/7/9/5 - - گفته است :
با عرض سلام و خسته نباشید
ممنون مینا جان که به من سر زدین
وبلاگت خیلی ریباست و خیلی شیک
بازهم به من سر بزن

bye ta hi

/weblog/file/img/m.jpg
هادی در تاریخ : 1389/7/8/4 - - گفته است :
درووووووووود
زیبا بود بانوی پاک آریا منش
سبز باشی

/weblog/file/img/m.jpg
هستي در تاریخ : 1389/7/7/3 - - گفته است :
سلام ممنون بهم سر زدي مينا خانم وبلاگ تو هم خيلي خوب هستش مرصـــــــــــــــــي اميدوارم تو هم به هرانچه ارزوت هست برسي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: